Sunt fascinat de mare si de piscina. Lacurile nu prea imi plac, iar la ocean inca nu am ajuns.

Chiar daca suna comun, unul dintre visele mele este sa locuiesc pe plaja. Nu doar intr-o zona la mare, ci efectiv pe plaja. Intr-o zona tropicala unde este mereu cald si unde dimineata cand ma trezesc vad pe geam orizontul nesfarsit al marii.

In 2016, mai precis in august, m-am casatorit. Inspirati de filmele americane, eu si sotia mea ne doream ca dupa nunta sa plecam imediat in luna de miere.

Zis si facut.

Dupa ce s-a terminat petrecerea am mers repejor la un hotel din Bucuresti, ne-am odihnit cateva ore, iar apoi dis de dimineata am luat taxi-ul spre aeroport.

De la aeroport aveam sa plecam in minunata noastra luna de miere.

Luna de miere a durat aproximativ 2 saptamani. Am vrut sa ne rasfatam de-a binelea. Am fost in aceasta insula (nu ii dezvalui acum numele, sa vedem daca iti dai seama despre care insula vorbesc) iar apoi in Viena si la Brasov.

Insula asta ne-a placut teribil de mult. Este destinatia noastra favorita dintre toate locurile in care am fost.

Am simtit ca are ceva deosebit de oferit inca din avion. Se simtea peste tot o atmosfera calda, degajata, omenoasa si cumva europeana dar si arabeasca.

Turistii care erau cu noi in avion erau din mai multe parti ale lumii dar stewardesele erau originare din aceasta insula. Dupa vorba si dupa port pareau a fi un amestec de englezesc, cu arabesc si italienesc.

Imi placea si ma intriga amestecul asta.

Calatoria, cu tot cu escala, a durat aproximativ 6 ore.

La aterizare, m-am lipit de geam ca sa observ cat se poate de mult detaliile acestei insule care deja imi starnise interesul inca din primele momente in avion.

A fost foarte deosebit sa vad de pe geamul din avion ca suntem inconjurati de mare pe toate partile. Mi-a placut sa vad ca insula nu este verde ci stancoasa. Nu mi-a dat impresia ca ar fi avut multa vegetatie. Parea desert mai peste tot, iar casele si cartierele erau mici, inghesuite si de culoarea crem.

Aveam impresia ca sunt undeva in tarile arabe, desi nu am fost in nicio tara araba pana acum.

Am aterizat si stewardesele ne-au debarcat.

Cum am iesit pe portile avionului, am devenit ca un melc. Ochii, urechile si nasul se plimbau peste tot in jurul meu. Voiam sa captez cat mai multe informatii posibile.

Am constatat ca aerul e diferit atat de cel de Bucuresti cat si de cel de la Roma. Un aer cald, sec si cumva mediteranean.

Aeroportul era incojurat de dealuri si de natura. O natura stancoasa si aproape desertica.

Mi-a placut sa vad si sa simt aceasta diversitate deoarece eram in cautare de ceva nou.

Am fost un ‘melc’ pe toata durata sejurului. De fapt asa sunt de fiecare data cand merg intr-o destinatie in care nu am mai fost.

Sunt foarte multe lucruri care mi-au placut la aceasta insula si probabil voi detalia mai multe intr-un alt articol.

Am stat 7 zile, timp in care am explorat insula in lung si in lat. Este o insula mica, de dimensiunile Bucureştiului. Dar desi este mica, este foarte plina de atractii turistice.

In aceste 7 zile ne-am plimbat atat pe insula aceasta cat si pe alte doua insule care sunt situate langa ea. Am luat vaporasul si vreo 3 zile din 7 am fost ca niste mici marinari pe mare.

Mentionez ca locuitorii insulei sunt niste oameni deosebiti. Au in ei ceva italienesc, ceva englezesc si ceva arabesc – elemente care ii transforma in niste oameni speciali.

Peste tot se vad aceste trei influente iar ei vorbesc si citesc in toate aceste 3 limbi: italieneste, englezeste si arabeste.

Ne-am simtit foarte bine in Malta. Da, despre Malta era vorba. Ai ghicit?

Este o insula care iti ofera foarte multe lucruri: peisaje de film, orase mici si super interesante de explorat, alte mici insule de vizitat, elemente arhitecturale, culturale si istorice foarte atragatoare. Modern si clasic, arabesc si european, preturi bune si experiente de top.

Pentru noi, Malta este un loc care va ramane in istoria familiei noastre. In Malta am sarbatorit luna de miere si in Malta am cules primele noastre amintiri in calitate de sot si sotie.

Ai fost vreodata in Malta? Ce impresii ti-a lasat?

Daca nu ai fost, poti profita de parteneriatul pe care il am cu Airbnb. Apasa aici, fa o rezervare si obtine o reducere suplimentara! 🙂